Hekling med gamle t-skjorter

februar 8, 2010 § Kommenter innlegget

Etter å ha prøvd strikking av oppklypte t-skjorter på kjempestrikkepinnar, bestemte eg meg for å prøve ut hekling med kjempeheklenål. Sidan den største heklenåla eg hadde var str 5, (og det fungerte dårleg), måtte eg på «Bui» for å kjøpe den største heklenåla som var å oppdrive (str 15). Eg bestemte meg for å hekle rundt og rundt. Då eg starta, hadde eg fleire idear om kva dette kunne bli; til dømes golvteppe/matte, gryteklutar, gryteunderlag, veske.

Eg la opp 3 luftmasker i ein sirkel, og hekla saman til ein sirkel med ei kjedemaske. Deretter hekla eg tre nye luftmasker (som vart til ein dobbel stav). Eg heldt fram med å hekle doble stavar, samstundes som eg auka jamnt dei første omgangane; 1 stav, ei luftmaske, 1 stav osb. Etter nokre omgangar, varierte eg mellom omgangar med fastmasker og stavar (både enkle og doble ). Då sirkelen målte ca 20 cm i diameter (flat), stoppa eg aukinga. Eg hekla ca 30 cm rett opp. Då var det slutt på den raude «tråden». På siste omgangen hekla eg tunger som skulle pynte opp avslutningskanten. Dette gjorde eg ved å hekle tre stavar i same maske, 1 fastmaske mellom kvar stav til slutten av omgangen.

Etter at eitt stort nøste var brukt opp, såg eg at det ikkje ville bli nok «garn» til verken veske, eller nokre av dei andre tinga eg hadde skissert opp på førehand. Dermed dukka det opp ein ide om at dette kunne passe fint som ei brødkorg. Det må då lagast eit for inni, som er enkelt å reingjere (helst eit litt glatt stoff som smulane ikkje festar seg til). Eg har ein ide om å lage eit for som enkelt kan takast av og på (til dømes med trykknappar, evt borrelås).

Hekling med nål nr 15

Nesten ferdighekla brødkorg

Kommenter innlegget

What’s this?

You are currently reading Hekling med gamle t-skjorter at Heidis blogg i kunst og handverk.

meta