Babyteppe – i rute

februar 14, 2010 § Kommenter innlegget

Det er typisk meg å ha mange ballar i lufta. Samstundes med at eg har jobba med skinnveska, har eg også jobba med ReDesign av eit babyteppe (vognteppe).

Det eg har gjort til no:
– Eg har teikna mange skisser med ulike forslag til ulike teppe
– Har laga mønsterdelar, og klypt ut dongeri i rektangulære bitar
– Eg har bestemt meg for å behalde ein del av det gamle vognteppet frå 1964 som dekor i det nye teppet. Dette trur eg vil bli kontrastfullt- i kombinasjon med den oppklypte dongerien, og den litt meir moderne dekoren eg skal bruke.

I helga har eg klypt ut små «engleungar» som eg fann på ei gamal t-skjorte, kjøpt i Spania. Desse skal eg lime flisofix på, slik at dei blir enklare å applikere på det ferdige teppet.

Tysdag kveld har eg sett av til å jobbe berre med dette teppet. Då skal eg sy saman dei ulike dongeridelane og det gamle teppet.

Slik ser det ut så langt:

Kommenter innlegget

What’s this?

You are currently reading Babyteppe – i rute at Heidis blogg i kunst og handverk.

meta